05 maart 2010

We hebben nooit eerder met je praten

Gegroet!
Mijn naam is Olga!
We hebben nooit eerder met je praten. Ik kan u vertellen dat ik zou willen om kennis te maken met u, en waarschijnlijk in de toekomst kunnen we ontwikkelen vriendschappelijke betrekkingen, en waarschijnlijk en het is meer, kan het alleen weer tijd. Ik wil de tweede helft van mijn vrienden te vinden zeggen dat ik zeer vriendelijk, mooie vrouw. Ik ben een leraar op de lagere school! Ik als mijn werk omdat ik hou van kinderen. Als het prettig om u mijn foto of wat ik kon schrijven over mezelf in dit kleine letter dan ik zal blij zijn als je schrijft voor mij de brief op mijn e-mail, oke?

mijn e-mail: krasotulya900@yahoo.com

In de volgende brief stuur ik u meer foto die je zou kunnen zie me beter. Ook ik zal u dankbaar zijn, als met uw antwoord sturen een foto.

Hoogachtend, Olga.

Олга, красотуля900
Een scammail in een soort Nederlands deze keer. Het e-mailadres krasotulya900@yahoo.com is nog niet te vinden op het internet, dus waarschijnlijk vers aangemaakt. De naam 'Krasotulya' (Красотуля, zoiets als 'mooie vrouw') wordt overigens wel vaker in scams gebruikt (zie bijvoorbeeld hier).

Geen opmerkingen: