05 april 2014

Insert n

Inventieve spellingscorrectie op Arnhemse markt. Foto: Robert van der Kroft, 4 april 2014

Reading Bobić (iv)

Twee voortuinen naast elkaar met nagenoeg identieke bloeiende Japanse kers. Schellenkrans, Zevenaar. Foto: Robert van der Kroft, 2 april 2014

"A small, from one to three meters deep front garden has no other function than to distance the house from the pavement. In a row, these gardens become expositions of naive gardening art, reflecting the desires and culture of the residents. Still these mostly naive spatial arrangements bring a glimpse of humanity into the sterile public room."

Between the Edges - Miloš Bobić
ISBN - 90 6868 364 0



Reading Bobić (iii)

Huizenrij, Marga Klompélaan Arnhem (Rijkerswoerd). Foto: Robert van der Kroft, 4 april 2014

"Equality through repetition as a continuous building principle."

Between the Edges - Miloš Bobić
ISBN - 90 6868 364 0

Phishing: ABN AMRO wil betalingsgedrag klanten commercieel gebruiken


Geachte heer / mevrouw,

In verschillende media is aandacht geschonken aan een proef die ABN AMRO dit jaar wil starten met een selecte groep klanten.
Hiertoe onderzoekt ABN AMRO of er belangstelling is onder klanten om ze, passend bij hun bestedingspatroon, relevante aanbiedingen te doen van andere partijen.
Daarbij zal ABN AMRO nauwgezet aan alle privacyvoorwaarden voldoen en kunnen klanten alleen meedoen als ze expliciet toestemming geven voor het analyseren van hun betaalgegevens.
Daarnaast hecht ABN AMRO er groot belang aan te benadrukken dat er absoluut geen sprake zal zijn van verkoop van klantdata aan derden. Alle klantdata blijven altijd bij ABN AMRO.
Er verschijnen verschillende berichten van ABN AMRO klanten die verontrust zijn. De proef gaat mogelijk in het laatste kwartaal van dit jaar van start.
ABN AMRO benadrukt dat zij bij het gebruik van Big Data altijd vanuit het klantbelang zal handelen.


Graag zijn wij benieuwd naar uw mening , geef aan of u zich wilt aanmelden om uw klantgegevens te gebruiken of wilt afmelden hiervoor.

De focus ligt op het vergroten van de tevredenheid van onze klanten en het waarborgen van hun privacy.
Klanten moeten altijd ervaren hoe ABN AMRO met hun gegevens omgaat: op vertrouwde wijze.




Hoogachtend,
ABN AMRO Bank Nederland 2014.








Als je op de hyperlink klikt, ga je naar een professioneel ogende site waar naar je e-mailadres wordt gevraagd. Ziet er goed uit – maar het blijft nep.