17 maart 2010
En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Virtuele assistent van Tele2
Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Tele2 zegt: Om een goed antwoord op je vraag te kunnen geven, zal ik eerst om iets anders vragen. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: nee
Tele2 zegt: Sorry? Maar zonder productgroep kan ik je niet verder helpen. Dus maak alsjeblieft een keuze uit een van de drie productgroepen van Tele2. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: internet
Tele2 zegt: Als ik het goed begrijp lukt het niet om in te loggen op Mijn Tele2?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: Je gebruikersnaam kun je zelf opzoeken, klik op 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?' en dan op 'gebruikersnaam zoeken'. Een nieuw wachtwoord aanvragen kan alleen met behulp van een geheime vraag.
Heb je een geheime vraag opgegeven?
Jij zegt: weet ik niet meer
Tele2 zegt: Ik snap je helaas niet. Hmm, zonder geheime vraag kun je het wachtwoord niet zelf wijzigen. M'n collega's kunnen je alleen telefonisch een nieuw wachtwoord verstrekken. De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22:00 uur vanavond) via 0900-2411602 (lokaal tarief).
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn? Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:de geheime vraag
Tele2 zegt: Ik heb je niet begrepen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: hoe werkt dat met die geheime vraag?
Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Hè, lastig. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: Ik wil weten hoe ik die geheime vraag moet instellen
Tele2 zegt: Ik heb hieronder een instructie video voor je opgestart. Daarin zie je stap voor stap hoe je alles kunt installeren. Of bekijk onze uitgebreide Handleiding Internet & Bellen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Tele2 zegt: Om een goed antwoord op je vraag te kunnen geven, zal ik eerst om iets anders vragen. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: nee
Tele2 zegt: Sorry? Maar zonder productgroep kan ik je niet verder helpen. Dus maak alsjeblieft een keuze uit een van de drie productgroepen van Tele2. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: internet
Tele2 zegt: Als ik het goed begrijp lukt het niet om in te loggen op Mijn Tele2?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: Je gebruikersnaam kun je zelf opzoeken, klik op 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?' en dan op 'gebruikersnaam zoeken'. Een nieuw wachtwoord aanvragen kan alleen met behulp van een geheime vraag.
Heb je een geheime vraag opgegeven?
Jij zegt: weet ik niet meer
Tele2 zegt: Ik snap je helaas niet. Hmm, zonder geheime vraag kun je het wachtwoord niet zelf wijzigen. M'n collega's kunnen je alleen telefonisch een nieuw wachtwoord verstrekken. De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22:00 uur vanavond) via 0900-2411602 (lokaal tarief).
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn? Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:de geheime vraag
Tele2 zegt: Ik heb je niet begrepen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: hoe werkt dat met die geheime vraag?
Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Hè, lastig. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: Ik wil weten hoe ik die geheime vraag moet instellen
Tele2 zegt: Ik heb hieronder een instructie video voor je opgestart. Daarin zie je stap voor stap hoe je alles kunt installeren. Of bekijk onze uitgebreide Handleiding Internet & Bellen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Zo intuïtief dat je er kennelijk een training voor moet volgen.
--
Beste LinkedIn gebruiker,
We willen u graag als eerste op de hoogte brengen van een wereld primeur! Nederland is door LinkedIn gekozen als eerste land om officiële LinkedIn trainingen te verzorgen.
Samen met Jan Vermeiren, schrijver van de best seller "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken" zullen vanaf 17 maart op verschillende locaties in Nederland trainingen worden georganiseerd. In deze trainingen krijgt u waardevolle tips om meer uit uw LinkedIn account te halen.
Vindt u het leuk om een training bij te wonen? Kijk dan op www.linkedin-training.nl welke sessies er bij u in de buurt worden georganiseerd.
Nu inschrijven
Met vriendelijke groet,
Het LinkedIn Nederland team
Dit bericht is onderdeel van e-mails die we soms sturen om u te helpen het meeste uit LinkedIn te halen. Als u dit soort berichten liever niet meer ontvangt, kunt u uw instellingen aanpassen onder settings.
LinkedIn 2029 Stierlin Ct., Mountain View, CA 94043 USA
--
Beste LinkedIn gebruiker,
We willen u graag als eerste op de hoogte brengen van een wereld primeur! Nederland is door LinkedIn gekozen als eerste land om officiële LinkedIn trainingen te verzorgen.
Samen met Jan Vermeiren, schrijver van de best seller "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken" zullen vanaf 17 maart op verschillende locaties in Nederland trainingen worden georganiseerd. In deze trainingen krijgt u waardevolle tips om meer uit uw LinkedIn account te halen.
Vindt u het leuk om een training bij te wonen? Kijk dan op www.linkedin-training.nl welke sessies er bij u in de buurt worden georganiseerd.
Nu inschrijven
Met vriendelijke groet,
Het LinkedIn Nederland team
Dit bericht is onderdeel van e-mails die we soms sturen om u te helpen het meeste uit LinkedIn te halen. Als u dit soort berichten liever niet meer ontvangt, kunt u uw instellingen aanpassen onder settings.
LinkedIn 2029 Stierlin Ct., Mountain View, CA 94043 USA
Abonneren op:
Posts (Atom)