Virtuele assistent van Tele2
Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Tele2 zegt: Om een goed antwoord op je vraag te kunnen geven, zal ik eerst om iets anders vragen. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: nee
Tele2 zegt: Sorry? Maar zonder productgroep kan ik je niet verder helpen. Dus maak alsjeblieft een keuze uit een van de drie productgroepen van Tele2. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt: internet
Tele2 zegt: Als ik het goed begrijp lukt het niet om in te loggen op Mijn Tele2?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: Je gebruikersnaam kun je zelf opzoeken, klik op 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?' en dan op 'gebruikersnaam zoeken'. Een nieuw wachtwoord aanvragen kan alleen met behulp van een geheime vraag.
Heb je een geheime vraag opgegeven?
Jij zegt: weet ik niet meer
Tele2 zegt: Ik snap je helaas niet. Hmm, zonder geheime vraag kun je het wachtwoord niet zelf wijzigen. M'n collega's kunnen je alleen telefonisch een nieuw wachtwoord verstrekken. De Tele2 Klantenservice is op dit moment geopend (tot 22:00 uur vanavond) via 0900-2411602 (lokaal tarief).
Tele2 zegt: Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn? Kan ik je nog ergens anders mee van dienst zijn?
Jij zegt: ja
Tele2 zegt: En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:de geheime vraag
Tele2 zegt: Ik heb je niet begrepen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: hoe werkt dat met die geheime vraag?
Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Hè, lastig. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt: Ik wil weten hoe ik die geheime vraag moet instellen
Tele2 zegt: Ik heb hieronder een instructie video voor je opgestart. Daarin zie je stap voor stap hoe je alles kunt installeren. Of bekijk onze uitgebreide Handleiding Internet & Bellen. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten