20 januari 2007

Beste wensen van nu.nl

Op de nieuwssite nu.nl heeft men de stoute schoenen aangetrokken en een selectie van ingezonden e-mails van lezers gepubliceerd. Een kleine greep:


God houdt van homo's

Al is robert long een homo, god houd van alle mensen, ook van homo,s. Verder wens ik de fans en familie gecondoleerd toe met het verlies van robert long

Probleempje

bij geopende e mailberichten stopt de muziek elke keer en ook bij de webside.

Probleempje 2

Gister kon ik niet op " hier " klikken en vandaag wel. Zo als U al merkt , zit ik in Australia. Kan ik evengoed NU ontvangen iedere dag ?

Probleempje 3

halo hel mijn aub... mijn internet altejt voord verandirt ik wetniet waroom help

Verdonk

Graag wil ik u verzoeken rond etenstijd geen foto's van Verdonk zo groot op de voorpagina te plaatsen.

Steve Irwin

het is jammer voor ze vrouw en kinderen maar het moest een keer gebeuren je kunt wilde dieren niet vertrouwen en ik vond het een grote opschepper nu is op tv ook zo een programma met krokodillen maar die man is veel rustigger en met slangen jammer voor steve irwin maar ik keek er niet naar.

--

Meer op nu.nl/beste wensen

Geen opmerkingen: