04 november 2010

Mijn naam is de heer Song Li

Onderwerp: Goede dag,
Afzender: Mr song li <info@mail.com.hk>
Antwoord aan: mrsongli_0161@yahoo.com.hk

Goede dag,

Mijn naam is de heer Song Li.Ik werk met de Hang Seng Bank.Er is een bedrag van $ 19,500,000.00 in mijn bank Hang Seng Bank Hong Kong.Er waren geen begunstigden verklaarde betrekking tot deze fondsen wat betekent dat niemand ooit zou komen om het op te eisen.Dat is waarom vraag ik dat we samen te werken.Ik weet te werven voor uw hulp bij het uitvoeren van deze transactie. Ik ben van plan om 30% van de te geven totale middelen als compensatie voor uw hulp.Ik zal u op de hoogte over de volledige transactie onreceipt van uw reactie indien interesse, en ik zendt u de details en de nodige procedures om de overschrijving uit te voeren.Mocht u geïnteresseerd zijn? Stuur dan de volgende informatie van deze emeil adres:mrsongli_0161@yahoo.com.hk

1. Volledige namen
2. Prive-telefoonnummer
3. Huidige woonadres

Met vriendelijke groet,
De heer Song Li.

Geen opmerkingen: